Previous Page  70 / 100 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 70 / 100 Next Page
Page Background

fdfdfdf

Våre syv medarbeidere på

FixIT Kundesenter har somhovedoppgave

å gjøre deg god

. FixIT-kunder får support fra klokken 08.30 til 21 på

hverdager, og fra kl 10 til 18 på lørdager. Totalt er vi tilgjengelig 70,5 timer

hver uke. Vi svarer med et smil når du og dine ansatte trenger vår hjelp.

Avdelingsleder Fredrik Penne og hans team hjelper selvfølgelig

med alle utfordringer som oppstår i hverdagen, men husk at FixIT

Kundesenter også er tilgjengelig for eiere og ledere som ønsker råd

om

hvordan de kan bruke FixIT-verktøyene for å oppnå suksess.

FixIT sin visjon er å gjøre våre kunder gode. Blir du en FixIT Premium

Partner leverer vi en kommunikasjonsløsning som ivaretar både de

ansatte og kundene i salongen din. Ved å ta i bruk alle mulighetene som

ligger i vår teknologi blir det

en smart investering å velge FixIT.

Vi går på jobb for gjøre deg til

en lykkelig FixIT-kunde.

Fredrik Penne, Avdelingsleder FixIT Kundesenter

Vår kunnskap gjør