fdfdfdf
Våre syv medarbeidere på
FixIT Kundesenter har somhovedoppgave
å gjøre deg god
. FixIT-kunder får support fra klokken 08.30 til 21 på
hverdager, og fra kl 10 til 18 på lørdager. Totalt er vi tilgjengelig 70,5 timer
hver uke. Vi svarer med et smil når du og dine ansatte trenger vår hjelp.
Avdelingsleder Fredrik Penne og hans team hjelper selvfølgelig
med alle utfordringer som oppstår i hverdagen, men husk at FixIT
Kundesenter også er tilgjengelig for eiere og ledere som ønsker råd
om
hvordan de kan bruke FixIT-verktøyene for å oppnå suksess.
FixIT sin visjon er å gjøre våre kunder gode. Blir du en FixIT Premium
Partner leverer vi en kommunikasjonsløsning som ivaretar både de
ansatte og kundene i salongen din. Ved å ta i bruk alle mulighetene som
ligger i vår teknologi blir det
en smart investering å velge FixIT.
“
Vi går på jobb for gjøre deg til
en lykkelig FixIT-kunde.
Fredrik Penne, Avdelingsleder FixIT Kundesenter
Vår kunnskap gjør