Previous Page  81 / 108 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 81 / 108 Next Page
Page Background

81

FRISØR /

2-2015

Wella Professionals

trendvisning S/S 2015

Torsdag 5.februar var det duket for en spesiell pressevisning i

Wella studioet i Oslo. På dagsorden sto blant annet vårens kollek-

sjon fraWellaProfessionals, DestilledCollection. Det er en farge-

kolleksjon inspirert av trenden beskrevet somJourney of Enlight-

ment. Sebastian Professional presenterte Eclipse Art Collection,

i solid Sebastian-tradisjon med fryktløse looks. Det ble også en

tur innom Sassoon Professionals Umbra Collection, elegant og

subtilt. Det var selvfølgelig også produktlanseringer på løpende

bånd.Medandreord, et tettpakket programmedmangeelemen-

ter, sikkert guidet avWellas teknikere.

Jeg er - EIMI

På produktfronten hadde man litt av hvert å by på. Den nye sty-

lingserien EIMI fra Wella Professionals inkluderer 24 premium

stylingprodukter, utviklet for å møte individualister. Det kan nev-

nes at EIMI betyr «Jeg er» på gammelgresk. Sebastian Professi-

onal Stylebrid 9 fikk også plass på programmet, likeledesNioxins

nye stylingserie, og det ble også en snarvisitt innom SP Luxeoil

KeratinConditioningCream.

Skulpturelt fra Sebastian. Kolleksjonen vide-

refører Sebastians tradisjon med å utfordre

og stimulere til nytenkning rundt temaet

skjønnhet. Visningen ble brukt til å promote-

re Sebastian Professionals multifunksjonelle

stylingprodukt Stylebrid 9.

Personlige farger. Wella Professionals lan-

serte sin nye Couture Color experience, et

fargekonsept utviklet for å tilby salongene

et verktøy for en personlig fargebehandling,

designet for å imøtekomme kundens indivi-

duelle stil. Konseptet bærer tydelige avtrykk

fra Wella Global Creative Director for Color,

Josh Wood.

Wella

kan feire 135 år

– and the waves still

rules.