81
FRISØR /
2-2015
Wella Professionals
trendvisning S/S 2015
Torsdag 5.februar var det duket for en spesiell pressevisning i
Wella studioet i Oslo. På dagsorden sto blant annet vårens kollek-
sjon fraWellaProfessionals, DestilledCollection. Det er en farge-
kolleksjon inspirert av trenden beskrevet somJourney of Enlight-
ment. Sebastian Professional presenterte Eclipse Art Collection,
i solid Sebastian-tradisjon med fryktløse looks. Det ble også en
tur innom Sassoon Professionals Umbra Collection, elegant og
subtilt. Det var selvfølgelig også produktlanseringer på løpende
bånd.Medandreord, et tettpakket programmedmangeelemen-
ter, sikkert guidet avWellas teknikere.
Jeg er - EIMI
På produktfronten hadde man litt av hvert å by på. Den nye sty-
lingserien EIMI fra Wella Professionals inkluderer 24 premium
stylingprodukter, utviklet for å møte individualister. Det kan nev-
nes at EIMI betyr «Jeg er» på gammelgresk. Sebastian Professi-
onal Stylebrid 9 fikk også plass på programmet, likeledesNioxins
nye stylingserie, og det ble også en snarvisitt innom SP Luxeoil
KeratinConditioningCream.
Skulpturelt fra Sebastian. Kolleksjonen vide-
refører Sebastians tradisjon med å utfordre
og stimulere til nytenkning rundt temaet
skjønnhet. Visningen ble brukt til å promote-
re Sebastian Professionals multifunksjonelle
stylingprodukt Stylebrid 9.
Personlige farger. Wella Professionals lan-
serte sin nye Couture Color experience, et
fargekonsept utviklet for å tilby salongene
et verktøy for en personlig fargebehandling,
designet for å imøtekomme kundens indivi-
duelle stil. Konseptet bærer tydelige avtrykk
fra Wella Global Creative Director for Color,
Josh Wood.
Wella
kan feire 135 år
– and the waves still
rules.