Previous Page  20 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 20 / 52 Next Page
Page Background

SALONG 4-2015

23

BekkestuaBeautycenterMaBellestartet opp for

28år siden, ogharnå toavdelinger. Densisteåpnet

imai 2015 i Bekkestuasenter. Salongenhar også

startet autorisert nettbutikk.

Salongen fører varer frablant andreDecléor,Matis,

ElizabethArdenPRO, bareMinerals, Priori, Blissog

Essie.

Til sammenni terapeuterutfører alt innen fot/negl,

hudpleie, vippeextension, voksing, brasilianskog

spa-kroppsbehandlinger. Ennaturterapeut utfører

ogsåsoneterapi ogøreakupunktur.

systemfraOdinSystemer/fix-it somhjelper ossmed statistikk på

når folk kommer innom og hva de bestiller. Men det er et pusle-

spill, detmå vimedgi.

- Det ermange praktiske utfordringer. Vi har ikke egen resepsjo-

nist, og medarbeiderne jobber i lydisolerte kabinetter. Det krever

at vi planlegger hvordan vi skal ta imot drop-in kunder. Terapeu-

ten kan ikke forlate en signaturbehandling, somkanskje varer 60

minutter, for å betjene nye kunder. Vi har løst det med at medar-

beidere som jobbermedmanikyr, utfører arbeidet i inngangspar-

tiet, så de kan holde øye med trafikken. Men vi har også planer

omå installereet ringeklokkesystemsomvarsler at vi har kunder

somkommer inn i sentersalongen, supplererKristin.

- For øvrig er det også utfordrende å følgemed på allemarkeds-

aktivitetene senteret gjennomfører. Vi må følge opp alt fra Hallo-

ween-tilbud, til Black Friday og markedsdager. Det gjør at vi må

planlegge på en annen måte enn det vi gjør i avdelingen utenfor

senteret. Vi kan ikke gi rabatter på alt, og er avhengig av åha leve-

randørenemedpå laget.

- Men alt i alt synes vi det er gøy med utfordringer. Det er bare

å stå på og bygge bedriften sten-på-sten. For egen del planleg-

ger jeg for fremtiden på vegne av Beautycenter Ma Belle, avrun-

derhun.

Fakta:

Beautycenter Ma Belle tilbyr en

bred meny med skjønnhet og velvæ-

retjeneste, fra kjemiske peelinger til

massasje, øyenbrynstyling, hånd- og

ansiktsbehandlinger og manikyr/

pedikyr. - Kundene skal oppleve et

komplett velværetilbud, da trenger

vi en bred meny, fastslår avdelings-

leder Kristin Amundsen Reina.

[ FORETNINGSUTVIKLING ]