F R I S Ø R 5
•
2 0 1 5 39
F o r f l e r e b r a n s j e n y h e t e r :
f ø l g n f v b p å f a c e b o o k
på herre-
fronten
Tendenz Hårpleie har kastet seg på herrebølgen. Først ut er en
herrevisning 27. oktober. I etterkant planlegges et herrekurs våren
2016.
- Det har vært et stort trykk på kurset. Det ble utsolgt på en-to-tre og
vi har p.t. lange ventelister. Vi har derfor bestemt oss for å flytte kur-
set ut av huset og vi vil komme tilbake til ny lokalisering, når vi har alle
bitene på plass, oppsummerer BrandManager KMSCalifornia, Ellen
LouiseGrøgaard.
Tar mannen på alvor
- Hvis vi skuer litt tilbake i tid, gikkmenn til barbereren når de skulle
klippe seg. I dager oftebarbereren, herrefrisørenogdamefrisørenén
og samme person. Trendene i dag viser at det gamle herrefaget har
fått fornyet popularitet. Derfor lanserer KMS California et herrekon-
sept som vil ha fullt fokus på det maskuline innen faget, både når det
gjelder teknikker ogverktøy, forklarerEllenLouiseGrøgaard.
Smakebiter
- International Artistic Director Edwin Johnston har laget en herre-
kolleksjon og vil vise smakebiter fra dette på Barbershop-visingen i
Oslo. Kolleksjonen blir lansert våren 2016, såNorge er det første lan-
det som får presentert en del av dette på scenen. Med seg på scenen
har han for øvrig fått med seg Pål Landfald og StianHolter, somviser
denyeherretrendene fraKMSCalifornia.
Trendy
fra
KMS California
Tendenziøst
Fracatwalken i Tromsø; her er et knippekarermedny sveissignert
Wella. Førbildenesomblepresentert visteen interessant forvand-
lingsprosess.Når gaduenmannenmakeover sist?
Karfolk