Previous Page  39 / 96 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 39 / 96 Next Page
Page Background

F R I S Ø R 5

2 0 1 5 39

F o r f l e r e b r a n s j e n y h e t e r :

f ø l g n f v b p å f a c e b o o k

på herre-

fronten

Tendenz Hårpleie har kastet seg på herrebølgen. Først ut er en

herrevisning 27. oktober. I etterkant planlegges et herrekurs våren

2016.

- Det har vært et stort trykk på kurset. Det ble utsolgt på en-to-tre og

vi har p.t. lange ventelister. Vi har derfor bestemt oss for å flytte kur-

set ut av huset og vi vil komme tilbake til ny lokalisering, når vi har alle

bitene på plass, oppsummerer BrandManager KMSCalifornia, Ellen

LouiseGrøgaard.

Tar mannen på alvor

- Hvis vi skuer litt tilbake i tid, gikkmenn til barbereren når de skulle

klippe seg. I dager oftebarbereren, herrefrisørenogdamefrisørenén

og samme person. Trendene i dag viser at det gamle herrefaget har

fått fornyet popularitet. Derfor lanserer KMS California et herrekon-

sept som vil ha fullt fokus på det maskuline innen faget, både når det

gjelder teknikker ogverktøy, forklarerEllenLouiseGrøgaard.

Smakebiter

- International Artistic Director Edwin Johnston har laget en herre-

kolleksjon og vil vise smakebiter fra dette på Barbershop-visingen i

Oslo. Kolleksjonen blir lansert våren 2016, såNorge er det første lan-

det som får presentert en del av dette på scenen. Med seg på scenen

har han for øvrig fått med seg Pål Landfald og StianHolter, somviser

denyeherretrendene fraKMSCalifornia.

Trendy

fra

KMS California

Tendenziøst

Fracatwalken i Tromsø; her er et knippekarermedny sveissignert

Wella. Førbildenesomblepresentert visteen interessant forvand-

lingsprosess.Når gaduenmannenmakeover sist?

Karfolk