Previous Page  32 / 92 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 32 / 92 Next Page
Page Background

FRISØR /

3-2015

32

Fakta

HairShop Frisør:

Etablert:

2003

Antallsalonger:

30

Antallmedarbeidere:

Ca. 164

Omsetning2014:

110mill. kroner

HairShopFrisør inngår i Raise

konsernet

Hovedkontor i Oslo

www.hairshop.no

Byr på karrieremuligheter

HairShop Frisør har nådd en størrelse som byr på varierte jobbmuligheter for

medarbeiderne.Med164medarbeidere er detmange stillinger somskal fylles.

Dessuten ligger det åpent for en karriere i andre deler av Raise-konsernet. Det

gjør HairShop Frisør til en attraktiv arbeidsplass, mener Hilde Sommerfeldt,

som selv startet sin karriere som frisør. I dag er hun adm. direktør i HairShop

Frisør ogHeadmasters.

- Vi har mange karrieremuligheter å by på innad i HairShop kjeden. Du kan

utvikle deg kreativt med egen stylistutdanning, eller utvikle deg som leder.

Dessuten er det ingenting i veien for å søke seg over til en jobb i de andre kje-

dene i Raise-konsernet. Vi byr på jobbmuligheter som ingen andre frisørkon-

sernkanskiltemed, fastslår hun.

Fagkunnskap for økt kundetilfredshet

HairShop Frisør har fokus på å gi kundene merverdi. Et av virkemidlene er å gi

styling- ogpleietips til kundene.

- Vårtmål er å opprettholde enhøy kundetilfredshet. Vi jobber etter det vi kaller

«4 KICS», der vi vil ivareta kundenes behandlingsopplevelse fra A til Å. Det gjør

vi blant annet ved å gi styling- og pleietips, step-by-step, så kundene kan vedli-

keholde frisyrenmellomsalongbesøkene. Vi vil dele vår fagkunnskapmedkun-

dene. Det har blitt godtmottatt, fastslårHildeSommerfeldt.

Tydelig profil. HairShop synes på kjøpesenteret. Kundene kan

også være trygge på at de kan få med produkter som sikrer at

de får «No more Bad Hair Days!».