Previous Page  38 / 56 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 38 / 56 Next Page
Page Background

SALONG 3-2015

38

1

e k k o f r a b r a n s j e n

Thalgo, som gjennom 50 år har profilert seg som en leverandør

av marint baserte produkter, har tatt skrittet videre. Med lanse-

ringen av M-Ceutic, kunne daglig leder Ann Kristin Hellerslien i

Skinthal ASnoteresegenpangstart for høsten.

- Dette er den viktigste lanseringen fra Thalgo i min tid, og det er

svært etterlengtet. Det skal ikke legges skjul på at det har vært

krevende og tatt lang tid for Thalgo å utvikleM-Ceutic, men nå er

vi altså lanseringsklar, smilteAnnKristin.

Havets brus

Somde øvrige Thalgo-produktene er M-Ceutic basert påmarine

ingredienser og byr på patentert teknologi, Marine Mesolift.

Serien inkluderer 12 profesjonelle produkter, inkludert grader av

penslinger ogsyv salgsprodukter.

Raske resultater

International TrainingManager Joanne Mazitelli hadde tatt turen

fra Thalgo i Frankrike for å bistå under lanseringen. Hun gjen-

nomgikk teknologien bak M-Ceutic og forskningen som ligger

bak.

- Kundene ønsker raske, synlige resultater, det kan vi gi dem.

Første behandling tar 55 minutter, deretter kan man redusere

tiden til 30 minutter. Behandlingene kan alterneres, og kundene

kan vedlikeholde resultatene ved å bruke hjemmeproduktene i

serien.

Tidlig i september var det duket for pressekonferanse hos Skin-

tific i regi av Dermalogica. I tillegg til produktnyheter på løpende

bånd, se produktmix-sidene bak i bladet, valgteman å promotere

facemapping hudanalyse med referanse til en pågående kam-

panje ute hos salongkundene. Kampanjen er en del av Dermalo-

gicasglobalekampanje. Et fint oppløp til høsten.

Facemapping følger en klassisk «formel»: Før du begynner å gå i

vei,mådukartleggehvor duer, finnestatus.

- Facemapping-kampanjen har vært en utrolig suksess, smilte

salgssjef Ann Kristin Stokke og markedssjef Charlotte Bak-

keskau fornøyd.

Vi byr på en facemapping-meny som deler inn ansiktet i 56 biter. Så man

kan skreddersy behandlingene etter hva vi kartlegger, forklarte produktsjef

Tone Pedersen.

Facemap

our nation

Dermanor gjennomførte for tredje år på rad et samar-

beidsprosjektmeddesvenskeDagmar-søstrene, denne

gangen med Decléors stjerneprodukt Aromessence

SerumNéroli og basisprodukter i luksusstørrelser pak-

ket i enflottmappe i høstensprint.

Cosmeceuticals

basert på alger

Daglig leder Ann Kristin Hellers-

lien i Skinthal var glad og stolt

over å ha fått Thalgos Training

Manager Joanne Mazitelli til

Norge.

«Dagmarmappen»

inneholder blant an-

net Aromessence

Néroli i ordinær stør-

relse, og en rekke

produkter som passer

alle hudtyper.

Superstars

«Dette er

den viktigste

lanseringen

fra Thalgo i

min tid»

Ann Kristin Hellerslien